Danishkadah Danishkadah Danishkadah
حضرت امام علی نے فرمایا، سچے تاجر کو جنت کے کسی بھی دروازے سے داخل ہونے سے نہیں روکا جائے گا۔ کنزالعمال حدیث 9219

محرم الحرام کے بارے میں اہم سوال و جواب

سوا ل ۳۲ : عزاداری کا فلسفہ وحکمت کیا ہے؟
جواب : انسان کی تعمیر ، معا شرہ کی تعمیر اور شیعہ ثقافت کا اگلی نسل تک منتقل کر نا عزاداری و مجالس سیدا لشہداء کا بہت قو ی پہلو ہے کیوں نہ اما م حسین علیہ السلام کا قیا م اور عا شورہ کی تربیتی ، سیاسی ، ثقافتی اور اجتما عی تعلیما ت انسا ن اور معا شر ہ کی تر بیت و نشو و نما میں بہت مؤثر ہیں اوریہ واقعہ کربلا کے عنا صر ہیں جنہوں نے شیعہ فر ہنگ و ثقافت کی تشکیل کے اصلی و بنیاد ی نظریات کو تشکیل دیا ہے اور یہی چیز مجالس و عزادا ری کے ذریعے اگلی نسل تک منتقل ہوتی ہے، محرم کے بیانات ، تقاریر اورشعار کو دیکھ کر فر ہنگ عاشورہ میں انسان و معاشرہ کی تعمیر اور ثقافت کی تشکیل والے عنا صر کا ملاحظہ کیا جا سکتا ہے۔
(۱) اس با رے دیکھیں : فرہنگ عاشورہ، ص ۲۶۸۔ ۲۷۱،عنا وین ، حسین ،عقل ، سر خ ، ص ۷۷،۱۱۹،امام حسنؑ و حسینؑ ،ص ۱۱۶،۱۲۱ دیکھیں عبادت، ایثا ر ، شجاعت ، تو کل ، صبر ، امر بالمعر وف ، نہی عن المنکر یزید کی امارت کی بقا ء کی صورت میں اسلام کی نا بو دی ، یز ید جیسے کی بیعت کی حرمت ذلت کی زندگی پر عز ت کی موت کی ترجیح ، امتحا ن کے میدا ن میں سچے انسانوں کی کمی ، حاکمیت باطل کے دور میں شہادت پرآما دگی کی ضرور ت ، انسا ن کے لئے شہا دت کی زینت ہونا ، ظلم و جور کی حکمرانی میں مبارزہ و جہا د کا ضرور ی ہونا ،رہبر حق کی صفا ت ، خدا کی رضا کے سامنے سرتسلیم خم کر نا ، حق و حقیقت کی راہ میں شہا دت کے خوا ہا ں افراد کا سا تھ دینا ، مو من حریت پسندوں پر ذلت کو قبو ل کی حرمت ،موت کا جنت الخلد کے لئے پل ہو نا ،آزادی و جوا نمر دی اور راہ حق قبو ل کر نے و احقا ق حق میں ہمیشہ سب سے مدد مانگنا۔(۱)
درس آزا دی بہ دنیا دا د رفتا ر حسین
گر نداری دین بہ عالم الااقل آزادی باش
مرگ باعزت زعیش در مزلر بہتر است
بذررھمت در جا ن افشا ند افکا ر حسین
این کلا م نغرمی با شد ز گفتا ر حسین
نغمہ ای می با شد از لعل دربار حسین
مذکورہ بالا موارد کے علا وہ ذیل کے مو ا رد بھی اما م حسین علیہ السلام کی عزادا ری کی حکمت کو بیان کرتے ہیں :
۱) اپنے دور کے ظالموں کے خلاف آواز بلند کر نا اور دنیا کے مظلوموں کی حمایت کرنا ،
۲) حق عدا لت خوا ہی کی تقویت اورظا لموں سے انتقا م جو ئی ،
۳) حق کی پیرو ی اور اس کے دفا ع کے لئے شیعہ اجتما عا ت کا ذریعہ ،